Praca
PATA to świetne miejsce pracy i możliwość rozwoju! Zawsze chętnie przyjmujemy do pracy ludzi ciekawych świata, oddanych i profesjonalnych.
Jeśli chcesz zostać członkiem zespołu PATA, czekamy na Twoje zgłoszenie na adres rekrutacja@patatimber.pl ze wskazaniem pożądanego obszaru działalności. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko pojawi się odpowiedni wakat w obszarze, który Cię interesuje.
Grupa PATA to największa firma w regionie bałtyckim zajmująca się kompleksowym zarządzaniem lasami, produkcją drewna, logistyką i handlem. Grupa PATA posiada największą sieć specjalistycznych sklepów z drewnem w regionie Morza Bałtyckiego. Produkty drzewne i opałowe PATA są dostępne na Łotwie, Litwie oraz w Polsce. W każdym z tych krajów istnieje również możliwość zakupów online. Siedziba Grupy PATA znajduje się w Rydze, na Łotwie. Grupa PATA zatrudnia ponad 750 osób.
Biorąc pod uwagę strategiczny plan Grupy PATA dotyczący rozszerzenia działalności w Polsce, zwłaszcza poprzez rozbudowę sieci sklepów z drewnem, firma aktywnie poszukuje Młodszego specjalisty ds. Marketingu zlokalizowanego w Polsce. Kandydat powinien mieszkać w Olsztynie, woj. Warmińskio – Mazurskie.
Stanowisko: Młodszy specjalista ds. Marketingu
Przegląd stanowiska: jako specjalista ds. Marketingu w sieci PATA Twoja rola będzie kluczowa we wsparciu wejścia firmy na polski rynek. Będziesz pracować jako część zespołu marketingowego Grupy PATA.
Najważniejsze obowiązki:
- Wspomaganie w realizacji strategii marketingowej firmy.
- Zbieranie i analiza danych związanych z skutecznością działań marketingowych.
- Udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów marketingowych.
- Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych, w tym tworzenie treści i angażowanie odbiorców.
- Utrzymywanie i aktualizacja strony internetowej firmy, dodając poprawną i interesującą treść.
- Przygotowywanie materiałów reklamowych I marketingowych dla różnych kanałów, zapewniając spójność przekazu i kontentu.
- Tworzenie materiałów sprzedażowych, takich jak prezentacje, broszury, banery, itp., w celu wsparcia zespołu sprzedaży.
- Koordynacja wydarzeń z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i aktywności sponsorskich, reprezentując pozytywnie firmę w społeczeństwie .
Umiejętności zawodowe i doświadczenie:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, komunikacji, administracji biznesu lub w pokrewnym obszarze.
- Doskonałe umiejętności komunikacji w piśmie I mowie.
- Znajomość zarządzania mediami społecznościowymi i utrzymania stron internetowych.
- Kreatywne myślenie i umiejętność tworzenia interesujacych treści.
- Umiejętność efektywnej pracy w szybkim tempie i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Znajomość SEO, SEM i analizy cyfrowej będzie mile widziana.
Co oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
- Możliwości rozwoju zawodowego w ramach firmy.
- Klimat pracy oparty na współpracy i wsparciu.
- Ekscytujące projekty i możliwość pracy z dynamicznym zespołem.
- Szanse na wpływanie na rozwój naszej firmy.
- Zniżki dla pracowników na produkty/usługi firmy.
- Regularne wydarzenia integracyjne i spotkania towarzyskie.
- Szansa by być częścią firmy której celami są innowacyjność oraz perfekcja.